onderdeel van Ariadne Cosmetica

FAQ

Bestel Skin So Soft is onderdeel van Ariadne Cosmetica.

Ariadne Cosmetica is niet een officieel AVON bedrijf, maar wij staan geregistreerd als consulente onder het officiële bedrijf AVON Duitsland (www.avon.de).

Wij mogen dus AVON producten verkopen.

Geen zorgen, in de winter kunnen de temperaturen in de bezorgbus van PostNL erg laag worden. Hierdoor kan het voorkomen dat de inhoud van je Skin So Soft flacon bevriest en veranderd in een vaste substantie. 

Gelukkig is dit gemakkelijk op te lossen door de flacon in een handdoek te wikkelen en op de verwarming te leggen.

De inhoud zal weer ontdooien en je Skin So Soft is weer van als ouds te gebruiken!

Wij leveren onze producten met PostNL. 

Bij Bestel Skin So Soft kun je een artikel retourneren binnen 14 dagen na je aankoop. Het is van belang dat de producten die je retourneert compleet zijn, ongebruikt zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten.

Je kunt je producten per post retourneren door deze af te geven bij een PostNL punt. De portokosten voor de verzending van een retourbestelling zijn voor eigen rekening.

Neem in elk geval contact op met onze klantenservice voor de retourprocedure. Wij zullen je een retourformulier toesturen die je kunt gebruiken om de bestelling te retourneren.

Is het product beschadigd of niet compleet, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Zorg altijd dat je direct een foto maakt van beschadigde of incomplete product.

In overleg met jou regelt de klantenservice dat je gratis een nieuw, onbeschadigd en compleet exemplaar thuisgestuurd krijgt.

Wil je je geld terug, dan kan dat ook. Wij nemen de kosten voor het retourneren van het (beschadigde) product voor onze rekening.

De hoogte van je verzendkosten in Nederland hangen af van de hoogte van je bestelling:

Verzendkosten voor bestelling onder de €25 zijn: €6,05

Verzendkosten voor bestellingen tussen de €25 en €50 zijn: €4,84

Verzendkosten voor bestellingen tussen de €50 en €75 zijn: €3,63

Verzendkosten voor bestellingen tussen de €75 en €100 zijn: €2,42

Verzendkosten voor bestellingen boven de €100 zijn gratis.

De hoogte van je verzendkosten in Nederland hangen af van de hoogte van je bestelling:

Verzendkosten voor bestelling onder de €25 zijn: €7,26

Verzendkosten voor bestellingen tussen de €25 en €50 zijn: €6,05

Verzendkosten voor bestellingen tussen de €50 en €75 zijn: €4,84

Verzendkosten voor bestellingen tussen de €75 en €100 zijn: €3,63

Verzendkosten voor bestellingen tussen de €100 en €125 zijn: €2,42

Verzendkosten voor bestellingen tussen de €125 en €150 zijn: €1,21

Verzendkosten voor bestellingen boven de €150 zijn gratis.

Wij ondersteunen momenteel iDeal voor Nederlandse klanten en voor Belgische klanten hebben wij Bancontact.

 

Als je betaald met iDEAL of Bancontact, dan ontvang je een betaalbevestiging.

Check ook altijd de spamfolder, het kan zijn dat de mail daar terecht is gekomen.

Controleer of het bedrag van je rekening is afgeschreven. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice.

De levertijd verschilt per bestelling. Als de producten voorradig zijn kunnen deze verstuurd worden nadat wij de betaling ontvangen hebben en zijn dan binnen 1/2 werkdag(en) bij jouw thuis, mits deze voor 16:00 besteld zijn. Als wij producten niet op voorraad hebben, zullen deze eerst besteld moeten worden bij Avon in Duitsland en ligt de levertijd tussen de 4 en 8 werkdagen. In het weekend wordt er niet geleverd. Wij proberen aan de hand van de bestellingen die geplaatst worden de voorraad steeds meer bij te vullen.

De Track and Trace service van Post NL zorgt ervoor dat jij je bestelling eenvoudig kan volgen. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een link om jouw bestelling via PostNL te volgen.

 
Als je jouw bestelling wilt wijzigen, is dit mogelijk tot je pakket verzonden is. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder!
Ja, deze kun je terugvinden als je inlogt op jouw account.